Pracujemy w firmach handlowych

POPRAWA WYNIKÓW HANDLOWYCH

Dla zwiększenia efektywnej sprzedaży w firmach pracujemy z:

  • Kierownikami sprzedaży,
  • Przedstawicielami handlowymi,
  • Pracownikami obsługi klienta,
  • Telemarketerami,
  • Serwisantami,

Realizowaliśmy szkolenia i wieloletnie projekty rozwojowe dla firm mających zespoły handlowe sięgające nawet stu osób. Znamy specyfikę pracy handlowej wielu branż, firm o różnej strukturze.

Z naszymi klientami szukaliśmy dróg wyjścia z różnych sytuacji o odmiennych wymaganiach: szybko rosnący lub kurczący się rynek, młody i niedoświadczony zespół handlowy, zmieniający się profil produktów, trudności w logistyce i dostępności towarów i wiele innych.

Realizujemy szkolenia, coachingi w terenie w trakcie rzeczywistych rozmów z klientami, projektujemy rozwiązania, standardy handlowe.

W czym możemy Ci pomóc?

  • Zwiększamy umiejętności handlowe osób aktywnie zajmujących się sprzedażą.
  • Kształtujemy standardy obsługi klienta i sprawdzamy ich stosowanie.
  • Poprawiamy jakość obsługi serwisowej i uczymy pracowników serwisu jak inicjować sprzedaż.
  • Przygotowujemy pracowników do aktywnej sprzedaży przez telefon.
  • Organizujemy pracę w dziale handlowym: ustalamy podział zadań, rozliczanie handlowców i wdrożenie wskaźników sprzedaży, systemy motywacyjne, prowadzimy doradztwo w rekrutacjach na stanowiska handlowe.

Prowadzimy szkolenia z zakresu:

  • techniki sprzedaży,
  • standardy obsługi klienta,
  • negocjacje handlowe,
  • perswazja,
  • organizacja pracy,
  • zarządzanie sprzedażą,
  • marketing działań handlowych,
  • budowanie zespołu handlowego,
  • radzenie sobie z emocjami i stresem w kontakcie z klientem.

Jeśli masz pytania, napisz do nas:





Klienci o naszej pracy:

Projekt dla zespołu sprzedaży i obsługi klienta oparty na szkoleniach oraz indywidualnych sesjach coachingowych okazał się bardzo wielkim sukcesem. Praca trenerów na szkoleniach oraz podczas sesji coachingowych przyniosła bardzo konkretne wymierne efekty (wzrost sprzedaży u poszczególnych osób od 5 do 60%). Dodatkowym efektem było wypracowanie standardów handlowych. Obecnie realizujemy kolejny etap indywidualnych sesji coachingowych.

Agnieszka Tobys
Kierownik Działu Handlowego
Sunrise System Sp. z o.o.

Jesteśmy dumni, że pracowaliśmy dla: