Szkolenie: Obsługa serwisowa klienta

Celem jest wsparcie serwisantów w obsłudze klienta, lepszej komunikacji z nim, sprzedaży poszerzonej usługi serwisowej.

  1. Krótki opis

    Celem jest wsparcie serwisantów w obsłudze klienta, lepszej komunikacji z nim, sprzedaży poszerzonej usługi serwisowej. Szkolenie ułatwia wypracowanie takiego standardu wizyty serwisowej, który jest dobrze oceniany przez klienta i zapewnia sprawny przebieg wizyty/naprawy.

  2. Adresaci szkolenia

    Pracownicy serwisu i obsługi klienta w dziale serwisu. Serwisanci terenowi, sprzedawcy części.

  3. Program szkolenia

    Szkolenie uczy:

    1. Sposobów na pozyskiwanie zaufania klienta w trakcie rozmowy serwisowej.
    2. Wykorzystania technik komunikacji ułatwiających prowadzenie rozmowy, wzajemne precyzyjne zrozumienie.
    3. Panowania nad emocjami swoimi i klienta.
    4. Jak uświadomić klientowi, że to jego błąd spowodował usterkę.
    5. Jak stanowczo i grzecznie reagować na roszczeniowe zachowanie klienta?
    6. Profesjonalnych standardów obsługi wpływających na zadowolenie klienta.
    7. Jak wyjaśnić przekonująco zakres napraw, proponować dalsze działania zapobiegawcze,  prowadzić profesjonalne doradztwo.

     

     

  4. Metody szkoleniowe
    • Ćwiczenia indywidualne,
    • Symulacje rozmów serwisowych,
    • Case study.
  5. Mierzenie efektów

    Po szkoleniu sprawdzamy efekty. Mierzymy skuteczność szkolenia w ustalony z klientem sposób.