Szkolenie: Trening technik sprzedaży w specyfice branży

Szkolenie uczy w jaki sposób zachowaniem i używaną argumentacją wpływać na efekt sprzedaży.

SKU: TS1 Kategoria:
  1. Krótki opis

    Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia rozmów handlowych w kontakcie bezpośrednim, w trakcie wizyt u klienta. Szkolenie uczy w jaki sposób zachowaniem i używaną argumentacją wpływać na efekt sprzedaży.

  2. Adresaci szkolenia

    Przedstawiciele handlowi, sprzedawcy pracujący w kontakcie bezpośrednim. Doświadczeni pracownicy, chcący sobie odświeżyć wiedzę i pozbyć się rutyny lub nowo zatrudnieni handlowcy, aby łatwiej skutecznie działać.

  3. Program szkolenia

    Uczestnicy będą wiedzieli w jaki sposób:

    • Nawiązać kontakt i zbudować dobrą relację z klientem.
    • Dociec, jaki jest motyw zakupu klienta, co bierze pod uwagę podejmując decyzję.
    • Przekonać do zakupu klienta, który kupuje u konkurencji.
    • Przekonująco zaprezentować swoją ofertę, produkt i pakiety produktów.
    • Poradzić sobie z opiniami i obawami klienta, w tym zastrzeżeniami co do ceny.
    • Zamykać transakcje/ zobowiązywać klienta do zakupu.
    • Utrzymać relacje w kontakcie telefonicznym.
  4. Mierzenie efektów

    Po szkoleniu sprawdzamy efekty. Mierzymy skuteczność szkolenia w ustalony z klientem sposób .

  5. Metody szkoleniowe
    • Ćwiczenia indywidualne,
    • Symulacje rozmów handlowych telefonicznych i bezpośrednich,
    • Case study.