Organizacja czasu pracy

Praca na celach. Ustalanie priorytetów. Optymalizowanie zasobów. Doprowadzanie spraw do końca.

  1. Program szkolenia

    Planowanie pracy

    • Analiza wykorzystania czasu pracy na własnym stanowisku.
    • Identyfikacja podstawowych problemów w zarządzaniu sobą w czasie.
    • Błędy w budowaniu harmonogramu własnych działań.
    • „Złodzieje czasu” o charakterze wewnętrznym i zewnętrznym.
    • Analiza własnej skuteczności działania, organizacji dnia.
    • Rozpoznawanie „pożeraczy  czasu” i plan walki z nimi. 
    • Analiza osobistego stylu zarządzania własnym czasem. Diagnoza obszarów problematycznych i wyznaczenie ścieżki osobistego rozwoju.

    1440

    • Indywidualne uwarunkowania w odczuwaniu czasu.

    Planowanie pracy. Doprowadzanie spraw do końca.

    • Jak skutecznie planować zadania.
    • Najnowsza metoda radzenia sobie z różnymi nie zaplanowanymi zadaniami.
    • Jak znaleźć równowagę między zadaniami w pracy i w domu.
    • Reguły skutecznego planowania.
    • Błędy w planowaniu.
    • Kontrola planu.
    • Trening z zastosowaniem  narzędzi planowania – planowanie dnia pracy.

    Wyznaczanie celów i praca na celach

    • Co daje wyznaczanie celów?
    • Zasady i narzędzia do formułowania adekwatnych celów.
    • Teoria SMART.
    • Rodzaje celów i ich realizacja.
    • Trening dotyczący wyznaczania i formułowania celów.
  2. Adresaci szkolenia
    • Kierownicy
    • Liderzy
    • Brygadziści
    • Mistrzowie