sprzedaż, obsługa klienta, serwis, windykacja

Szkolenia: Efektywność handlowa

Z sukcesem realizujemy projekty zorientowane na poprawę efektywności w relacjach z klientami dla handlowców B2B i B2C, pracowników obsługi klienta, serwisantów, pracowników działów reklamacji, pracowników działów zakupów, kierowników handlowych. Mamy sprawdzone metody pracy, które ułatwiają przełamywanie nawyków, rutyny, zmianę postaw i naukę nowych umiejętności. Diagnozujemy, wspieramy w działaniu, mierzymy efekty.

Szkolenie: Negocjacje zakupowe/ sprzedażowe

Szkolenie zawiera specyfikę strony kupującej i sprzedającej, dając szersze spojrzenie na narzędzia i taktyki negocjacji.

Szkolenie: Trening technik sprzedaży w specyfice branży

Szkolenie uczy w jaki sposób zachowaniem i używaną argumentacją wpływać na efekt sprzedaży.

Szkolenie: Obsługa serwisowa klienta

Celem jest wsparcie serwisantów w obsłudze klienta, lepszej komunikacji z nim, sprzedaży poszerzonej usługi serwisowej.

Szkolenie: Aktywna sprzedaż telefoniczna

Szkolenie w warsztatowy sposób uczy sprzedaży przez telefon.