Regulamin formularzy
W tym dokumencie znajdą Państwo Regulamin formularzy udostępnianych przez Falco Industry Sp. z o.o.
I. Definicje
- Administrator – Falco Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS (adres do korespondencji: Wyspa Słodowa 7, 50-266 Wrocław), NIP: 8982273085; REGON: 521092941, będący podmiotem udostępniajacym Platformę.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną (tzw. ułomna osoba prawna), korzystająca z Platformy w celu rejestracji na szkolenia.
- Konsument – osoba będąca konsumentem w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
- Platforma – formularz udostępniony poprzez usługę GoogleForms, administrowaną przez Google Ireland Limited, spółkę zarejestrowaną i działająca zgodnie z prawem Irlandii (Numer rejestracyjny: 368047 / Numer VAT: IE6388047V), umożliwiający Klientom rejestrację na Szkolenia.
- Przedsiębiorca-konsument – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w art. 5564 kodeksu cywilnego.
- Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania z Platformy przez Klientów, w tym także zasady świadczenia usług szkoleniowych.
- Szkolenie – wydarzenie organizowane przez Administratora lub jego podwykonawców,
- Umowa – Umowa o świadczenie usług.
- Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Platformy.
II. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania z Platformy oraz stanowi jednocześnie regulamin usług świadczonych drogą elektroniczną, zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Administrator wykorzystując Platformę, świadczy na rzecz Klientów usługę, umożliwiającą zapisywanie się na Szkolenia.
- Usługa świadczona przez Administratora na rzecz Klienta, o której mowa w ust. 2 powyżej świadczona jest nieodpłatnie.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem strony https://falco.edu.pl/regulamin-fi
III. Wymagania sprzętowe do korzystania z Platformy
- Do korzystania z Platformy niezbędne jest urządzenie z dostępem do sieci Internet (zalecane parametry minimalne: pobieranie i przesyłanie – 30 Mb/s, opóźnienie poniżej 30ms), z aktualną wersją przeglądarki internetowej (zalecane: Chrome, Safari, Opera, Firefox), zapewniającej prawidłową obsługę plików cookies oraz aktywne konto e-mail.
- Użytkownik ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet, zgodnie z umową zawartą ze swoim operatorem telekomunikacyjnym.
- Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Platformy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz zasadami współżycia społecznego.
IV. Korzystanie z Platformy
- W celu korzystania z funkcji Platformy, Użytkownik nie jest zobowiązany do rejestracji lub posiadania konta, chyba że administrator Platformy określi inne wymogi.
- Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych, które są niezbędne do korzystania z Platformy.
- Podanie danych podczas rejestracji oraz akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności przez Użytkownika jest dobrowolna, ale niezbędna w celu rejestracji Konta Klienta. W przypadku braku zgody Użytkownika na akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności, Konto nie zostanie zarejestrowane.
- Prowadzenie Konta jest bezpłatne.
V. Warunki uczestnictwa w Szkoleniach
- Podstawą uczestnictwa w Szkoleniach jest wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wypełnienie i przesłanie Administratorowi formularza zgłoszeniowego udostępnionego na Platformie, a jeśli wynika to z formularza, także dokonania płatności za Szkolenie w wyznaczonym przez Administratora terminie i w wyznaczonej wysokości.
- Zgłoszenie uczestnictwa o którym mowa w §2 ust. 1 Regulaminu należy dokonać w terminie wskazanym w formularzu udostępnionym na Platformie. Późniejsze zgłoszenie możliwe jest wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu możliwości uczestnictwa w Szkoleniu z Administratorem.
- Administrator zastrzega, iż liczba uczestników Szkolenia jest ograniczona i wynika każdorazowo z warunków technicznych miejsca w którym odbywa się Szkolenie, przy zapewnieniu możliwie najwyższej jakości Szkolenia.
- Zakwalifikowanie się do grupy uczestników Szkolenia następuje według kolejności otrzymanych zgłoszeń. Po zamknięciu listy uczestników istnieje możliwość sporządzenia listy rezerwowej i w przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy zakwalifikowanego uczestnika Szkolenia Administrator uprawniony będzie do uzupełniania listy uczestników Szkolenia o osoby znajdujące się na liście rezerwowej.
- Zapisy a Szkolenia mogą być dokonywane przez Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za wyłączeniem przerw technicznych na Platformie oraz awarii niezależnych od Administratora.
- W celu zapisania się na Szkolenie, Klient powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
- a. wskazanie danych osobowych Klienta w postaci:
- – Imienia i nazwiska,
- – Stanowiska służbowego,
- – Telefonu kontaktowego,
- – Adresu e-mail,
- – Nazwy firmy, w której zatrudniony jest Klient,
- – Adresu firmy, o której mowa powyżej,
- – Wskazania informacji czy osoba dokonująca zgłoszenia bądź jej pracodawca są klientem Administratora,
- – Danych do faktury (jeśli dotyczy).
- b. zaakceptowanie regulaminu oraz pozostałych zgód wymaganych przez Platformę,
- Wypełnienie formularza i dokonanie płatności (jeśli dotyczy) jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Klientem, a Administratorem umowy w formie elektronicznej o świadczenie usługi szkoleniowej, zgodnie z opisem Szkolenia na Platformie oraz postanowieniami Regulaminu.
- Szczegółowe warunki w zakresie Szkolenia, określone zostaną w każdorazowym formularzu udostępnionym na Platformie.
VI. Sposoby płatności
- Jeśli dotyczy, płatność za Szkolenie odbywa się na podstawie wystawionej faktury VAT z odroczonym terminem płatności lub na podstawie wystawionej faktury proforma.
- Dokonanie zapłaty następuje w momencie uznania rachunku bankowego Administratora.
VII. Odpowiedzialność Administratora
- Administrator dokłada wszelkich starań, aby Platforma działała poprawnie, jednak wobec wielości i złożoności czynników mogących zakłócać pracę oprogramowania, a także wobec ogólnodostępnego charakteru Platformy, nie udziela Użytkownikowi żadnych gwarancji z tytułu jej użytkowania czy przydatności.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w pracy Platformy wywołane działaniem Urządzenia mobilnego Użytkownika, jego awariami, konfiguracją lub zainstalowanym oprogramowaniem, błędami w użytkowaniu, nieprawidłową instalacją, przerwami w łączności z Internetem, przerwami w dostawach prądu, awariami serwerów spowodowanymi czynnikami losowymi, atakami hakerskimi i nieuprawnionymi ingerencjami osób trzecich, a także działaniem złośliwego oprogramowania oraz siłą wyższą.
- Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z Platformy spowodowanych serwisem technicznym lub pracami nad zmianami jej funkcjonalności. Jednocześnie Administrator dołoży starań, aby wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
VIII. Reklamacje
- Administrator zobowiązany jest realizować Szkolenia w sposób profesjonalny oraz bez naruszenia praw osób trzecich.
- Reklamacje dotyczące świadczonych Szkoleń należy złożyć pisemnie, na adres Administratora.
- Administrator zobowiązany jest do ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Platformy i zawartej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, mogą być składane przez Klienta drogą elektroniczną, na adres e-mail: wroclaw@falco.edu.pl.
- Reklamacja powinna zawierać opis problemu stanowiącego podstawę reklamacji, żądanie Klienta oraz dane kontaktowe (adres e-mail) umożliwiające kontakt z Klientem.
- Administrator rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania, udzielając odpowiedzi na adres lub adres e-mail wskazany przez Klienta.
- Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych metod dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności:
- a. Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej (dla Klientów z Polski);
- b. Miejskiego (powiatowego) Rzecznika Konsumentów (dl Klientów z Polski);
- c. Innych właściwych dla danego państwa członkowskiego Unii Europejskiej organów pozasądowego dochodzenia roszczeń;
- d. Platformy ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/odr – dodatkowe informacje na temat polubownego rozwiązywania sporów dostępne są m.in. w serwisie: polubowne.uokik.gov.pl.
IX. Ochrona Danych Osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Administrator jako podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną w oparciu o Regulamin.
- Klient może w dowolnym momencie wycofać udzieloną przez siebie w ramach Platformy zgodę na przesyłanie treści marketingowych, przesyłając stosowny wniosek na adres: wroclaw@falco.edu.pl.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora charakterze administratora administratora danych osobowych– w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w ramach Platformy polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania przez Administratora danych Klienta, podanych przez niego w związku z korzystaniem z Platformy, jest świadczenie usług w ramach Platformy. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- a. umowa lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- b. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w postaci zapewnienia możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń.
- Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy z Administratorem. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie tej umowy.
- Przetwarzając dane Klienta, Administrator stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosuje od momentu logowania w Platformie szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
- Dane Klienta będą przetwarzane, w zależności od tego co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej, do momentu, w którym:
- a. przestanie obowiązywać umowa o korzystanie z Platformy zawarta między Klientem a Administratorem;
- b. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Klienta lub Administratora, związanych z umową o korzystanie z Platformy;
- c. zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Administratora.
- Klient ma prawo żądania:
- a. dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii swoich danych (art. 15 RODO lub – jeśli ma to zastosowanie – art. 13 ust. 1 lit. f RODO),
- b. sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO),
- c. usunięcia swoich danych osobowych (art. 17 RODO),
- d. ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),
- e. przeniesienia swoich danych osobowych (art. 20 RODO),
- Klient ma prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych z przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO – tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora (art. 21 ust. 1 RODO).
- W celu realizacji powyższych uprawnień można wysłać wiadomość na adres e-mail: wroclaw@falco.edu.pl.
- W przypadku, gdyby Klient uznał, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje mu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
X. Rozwiązanie umowy oraz zmiana Regulaminu
- Użytkownik może wypowiedzieć umowę zawartą z Administratorem, bez podawania przyczyny, ze skutkiem natychmiastowym – poprzez złożenie wypowiedzenia na adres e-mail: wroclaw@falco.edu.pl
- Administrator jest uprawniony do zmiany Regulaminu (w tym zawartych na jego podstawie umów) wyłącznie z ważnych przyczyn, pod warunkiem uprzedniego poinformowania Klienta o planowanych zmianach, za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres wskazany przez Klienta, co najmniej na 14 dni przed planowaną zmianą.
- Za ważne przyczyny wypowiedzenia lub zmiany Regulaminu lub umów uznaje się:
- a. Dostosowanie usług, o których mowa w Regulaminie do przepisów prawa mających na nie wpływ,
- b. Zmianę lub pojawienie się nowych opłat o charakterze publiczno-prawnym, mających wpływ na świadczenie usług,
- c. Poprawę funkcjonalności usług, o których mowa w Regulaminie lub działania zmierzające do zwiększenia konkurencyjności usług lub Platformy,
- d. Poprawę bezpieczeństwa świadczonych usług lub Platformy,
- Brak sprzeciwu Klienta wobec proponowanych zmian jest równoznaczny z wyrażeniem na nie zgody.
- Klient przed proponowaną datą wejścia w życie zmian ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym.
- Jeśli Klient zgłosi sprzeciw do proponowanych zmian, lecz nie dokona wypowiedzenia, umowa wygasa z dniem poprzedzającym wejście w życie proponowanych zmian.
- Ewentualne spory pomiędzy Administratorem, a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Administratora.
XI. Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym jest prawo polskie.
- Ewentualne spory pomiędzy Administratorem, a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Administratora.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.08.2024 r.