Kup szkolenie Kup szkolenie Przejdź do platformy B2B
Strona główna sklepu > Regulamin formularzy

Regulamin formularzy

W tym dokumencie znajdą Państwo Regulamin formularzy udostępnianych przez Falco Industry Sp. z o.o.

 

I. Definicje

  1. Administrator – Falco Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS (adres do korespondencji: Wyspa Słodowa 7, 50-266 Wrocław), NIP: 8982273085; REGON: 521092941, będący podmiotem udostępniajacym Platformę.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną (tzw. ułomna osoba prawna), korzystająca z Platformy w celu rejestracji na szkolenia.
  3. Konsument – osoba będąca konsumentem w myśl przepisów kodeksu cywilnego.
  4. Platforma – formularz udostępniony poprzez usługę GoogleForms, administrowaną przez Google Ireland Limited, spółkę zarejestrowaną i działająca zgodnie z prawem Irlandii (Numer rejestracyjny: 368047 / Numer VAT: IE6388047V), umożliwiający Klientom rejestrację na Szkolenia.
  5. Przedsiębiorca-konsument – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w art. 5564 kodeksu cywilnego.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady korzystania z Platformy przez Klientów, w tym także zasady świadczenia usług szkoleniowych.
  7. Szkolenie –   wydarzenie organizowane przez Administratora lub jego podwykonawców,
  8. Umowa – Umowa o świadczenie usług.
  9. Użytkownik – każdy podmiot korzystający z Platformy.

II. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania z Platformy oraz stanowi jednocześnie regulamin usług świadczonych drogą elektroniczną, zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  2. Administrator wykorzystując Platformę, świadczy na rzecz Klientów usługę, umożliwiającą zapisywanie się na Szkolenia.
  3. Usługa świadczona przez Administratora na rzecz Klienta, o której mowa w ust. 2 powyżej świadczona jest nieodpłatnie.
  4. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem strony  https://falco.edu.pl/regulamin-fi

III. Wymagania sprzętowe do korzystania z Platformy

  1. Do korzystania z   Platformy   niezbędne   jest   urządzenie   z   dostępem   do   sieci Internet (zalecane parametry minimalne: pobieranie i przesyłanie – 30 Mb/s, opóźnienie poniżej 30ms), z aktualną wersją przeglądarki internetowej (zalecane: Chrome, Safari, Opera, Firefox), zapewniającej prawidłową obsługę plików cookies oraz aktywne konto e-mail.
  2. Użytkownik ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet, zgodnie z umową zawartą ze swoim operatorem telekomunikacyjnym.
  3. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Platformy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz zasadami współżycia społecznego.

IV. Korzystanie z Platformy

  1. W celu korzystania z funkcji Platformy, Użytkownik nie jest zobowiązany do rejestracji lub posiadania konta, chyba że administrator Platformy określi inne wymogi.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych i aktualnych danych, które są niezbędne do korzystania z Platformy.
  3. Podanie danych podczas rejestracji oraz akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności przez Użytkownika jest dobrowolna, ale niezbędna w celu rejestracji Konta Klienta. W przypadku braku zgody Użytkownika na akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności, Konto nie zostanie zarejestrowane.
  4. Prowadzenie Konta jest bezpłatne.

V. Warunki uczestnictwa w Szkoleniach

  1. Podstawą uczestnictwa w Szkoleniach jest wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wypełnienie i przesłanie Administratorowi formularza zgłoszeniowego udostępnionego na Platformie, a jeśli wynika to z formularza, także dokonania płatności za Szkolenie w wyznaczonym przez Administratora terminie i w wyznaczonej wysokości.
  2. Zgłoszenie uczestnictwa o którym mowa w §2 ust. 1 Regulaminu należy dokonać w terminie wskazanym w formularzu udostępnionym na Platformie. Późniejsze zgłoszenie możliwe jest wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu możliwości uczestnictwa w Szkoleniu z Administratorem.
  3. Administrator zastrzega, iż liczba uczestników Szkolenia jest ograniczona i wynika każdorazowo z warunków technicznych miejsca w którym odbywa się Szkolenie, przy zapewnieniu możliwie najwyższej jakości Szkolenia.
  4. Zakwalifikowanie się do grupy uczestników Szkolenia następuje według kolejności otrzymanych zgłoszeń. Po zamknięciu listy uczestników istnieje możliwość sporządzenia listy rezerwowej i w przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy zakwalifikowanego uczestnika Szkolenia Administrator uprawniony będzie do uzupełniania listy uczestników Szkolenia o osoby znajdujące się na liście rezerwowej.
  5. Zapisy a Szkolenia mogą być dokonywane przez Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, za wyłączeniem przerw technicznych na Platformie oraz awarii niezależnych od Administratora.
  6. W celu zapisania się na Szkolenie, Klient powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:
    • a. wskazanie danych osobowych Klienta w postaci:
      • – Imienia i nazwiska,
      • – Stanowiska służbowego,
      • – Telefonu kontaktowego,
      • – Adresu e-mail,
      • – Nazwy firmy, w której zatrudniony jest Klient,
      • – Adresu firmy, o której mowa powyżej,
      • – Wskazania informacji czy osoba dokonująca zgłoszenia bądź jej pracodawca są klientem Administratora,
      • – Danych do faktury (jeśli dotyczy).
    • b. zaakceptowanie regulaminu oraz pozostałych zgód wymaganych przez Platformę,
  7. Wypełnienie formularza i dokonanie płatności (jeśli dotyczy) jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Klientem, a Administratorem umowy w formie elektronicznej o świadczenie usługi szkoleniowej, zgodnie z opisem Szkolenia na Platformie oraz postanowieniami Regulaminu.
  8. Szczegółowe warunki w zakresie Szkolenia, określone zostaną w każdorazowym formularzu udostępnionym na Platformie.

VI. Sposoby płatności

  1. Jeśli dotyczy, płatność za Szkolenie odbywa się na podstawie wystawionej faktury VAT z odroczonym terminem płatności lub na podstawie wystawionej faktury proforma.
  2. Dokonanie zapłaty następuje w momencie uznania rachunku bankowego Administratora.

VII. Odpowiedzialność Administratora

  1. Administrator dokłada wszelkich starań, aby Platforma działała poprawnie, jednak wobec wielości i złożoności czynników mogących zakłócać pracę oprogramowania, a także wobec ogólnodostępnego charakteru Platformy, nie udziela Użytkownikowi żadnych gwarancji z tytułu jej użytkowania czy przydatności.
  2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w pracy Platformy wywołane działaniem Urządzenia mobilnego Użytkownika, jego awariami, konfiguracją lub zainstalowanym oprogramowaniem, błędami w użytkowaniu, nieprawidłową instalacją, przerwami w łączności z Internetem, przerwami w dostawach prądu, awariami serwerów spowodowanymi czynnikami losowymi, atakami hakerskimi i nieuprawnionymi ingerencjami osób trzecich, a także działaniem złośliwego oprogramowania oraz siłą wyższą.
  3. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z Platformy spowodowanych serwisem technicznym lub pracami nad zmianami jej funkcjonalności. Jednocześnie Administrator dołoży starań, aby wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.

VIII. Reklamacje

  1. Administrator zobowiązany jest realizować Szkolenia w sposób profesjonalny oraz bez naruszenia praw osób trzecich.
  2. Reklamacje dotyczące świadczonych Szkoleń należy złożyć pisemnie, na adres Administratora.
  3. Administrator zobowiązany jest do ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
  4. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Platformy i zawartej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, mogą być składane przez Klienta drogą elektroniczną, na adres e-mail: wroclaw@falco.edu.pl.
  5. Reklamacja powinna zawierać opis problemu stanowiącego podstawę reklamacji, żądanie Klienta oraz dane kontaktowe (adres e-mail) umożliwiające kontakt z Klientem.
  6. Administrator rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania, udzielając odpowiedzi na adres lub adres e-mail wskazany przez Klienta.
  7. Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych metod dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności:
    • a. Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej (dla Klientów z Polski);
    • b. Miejskiego (powiatowego) Rzecznika Konsumentów (dl Klientów z Polski);
    • c. Innych właściwych dla danego państwa członkowskiego Unii Europejskiej organów pozasądowego dochodzenia roszczeń;
    • d. Platformy ODR, dostępnej pod adresem: ec.europa.eu/odr – dodatkowe informacje na temat polubownego rozwiązywania sporów dostępne są m.in. w serwisie: polubowne.uokik.gov.pl.

IX. Ochrona Danych Osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Administrator jako podmiot świadczący usługi drogą elektroniczną w oparciu o Regulamin.
  2. Klient może w dowolnym momencie wycofać udzieloną przez siebie w ramach Platformy zgodę na przesyłanie treści marketingowych, przesyłając stosowny wniosek na adres: wroclaw@falco.edu.pl.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora charakterze administratora administratora danych osobowych– w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w ramach Platformy polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  4. Celem przetwarzania przez Administratora danych Klienta, podanych przez niego w związku   z   korzystaniem z Platformy, jest świadczenie usług w ramach Platformy. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • a. umowa lub działania podejmowane na żądanie Klienta, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • b. prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) w postaci zapewnienia możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  5. Podanie danych przez Klienta jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy z Administratorem. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie tej umowy.
  6. Przetwarzając dane Klienta, Administrator stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosuje od momentu logowania w Platformie szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
  7. Dane Klienta będą przetwarzane, w zależności od tego co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej, do momentu, w którym:
    • a. przestanie obowiązywać umowa o korzystanie z Platformy zawarta między Klientem a Administratorem;
    • b. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Klienta lub Administratora, związanych z umową o korzystanie z Platformy;
    • c. zostanie przyjęty sprzeciw Klienta wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Administratora.
  8. Klient ma prawo żądania:
    • a. dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii swoich danych (art. 15 RODO lub – jeśli ma to zastosowanie – art. 13 ust. 1 lit. f RODO),
    • b. sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO),
    • c. usunięcia swoich danych osobowych (art. 17 RODO),
    • d. ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),
    • e. przeniesienia swoich   danych   osobowych   (art.   20   RODO),
  9. Klient ma prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych z   przyczyn związanych ze swoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO – tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora (art. 21 ust. 1 RODO).
  10. W celu  realizacji  powyższych  uprawnień  można  wysłać   wiadomość   na  adres e-mail: wroclaw@falco.edu.pl.
  11. W przypadku, gdyby Klient uznał, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje mu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

X. Rozwiązanie umowy oraz zmiana Regulaminu

  1. Użytkownik może wypowiedzieć umowę zawartą z Administratorem, bez podawania przyczyny, ze skutkiem natychmiastowym – poprzez złożenie wypowiedzenia na adres e-mail: wroclaw@falco.edu.pl
  2. Administrator jest uprawniony do zmiany Regulaminu (w tym zawartych na jego podstawie umów) wyłącznie z ważnych przyczyn, pod warunkiem uprzedniego poinformowania Klienta o planowanych zmianach, za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na adres wskazany przez Klienta, co najmniej na 14 dni przed planowaną zmianą.
  3. Za ważne przyczyny wypowiedzenia lub zmiany Regulaminu lub umów uznaje się:
    • a. Dostosowanie usług, o których mowa w Regulaminie do przepisów prawa mających na nie wpływ,
    • b. Zmianę lub pojawienie się nowych opłat o charakterze publiczno-prawnym, mających wpływ na świadczenie usług,
    • c. Poprawę funkcjonalności usług, o których mowa w Regulaminie lub działania zmierzające do zwiększenia konkurencyjności usług lub Platformy,
    • d. Poprawę bezpieczeństwa świadczonych usług lub Platformy,
  4. Brak sprzeciwu Klienta wobec proponowanych zmian jest równoznaczny z wyrażeniem na nie zgody.
  5. Klient przed proponowaną datą wejścia w życie zmian ma prawo wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym.
  6. Jeśli Klient zgłosi sprzeciw do proponowanych zmian, lecz nie dokona wypowiedzenia, umowa wygasa z dniem poprzedzającym wejście w życie proponowanych zmian.
  7. Ewentualne spory pomiędzy Administratorem, a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Administratora.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym jest prawo polskie.
  2. Ewentualne spory pomiędzy Administratorem, a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Administratora.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.08.2024 r.